Usługa ta polega na trwałym umieszczeniu linku do Twojej strony na wybrane słowo kluczowe na wysokich miejscach w wyszukiwarce Google. Współpraca opiera się na działaniach informatycznych, które wzmacniają pozycję całej strony lub na konkretne słowa kluczowe. Wykonywana jest optymalizacja całej witryny pod kątem SEO, strona dodawana jest do mocnych katalogów oraz pisane są artykuły zamieszczane na specjalnie tworzonych do celów pozycjonowania blogach.

Pozycjonowana strona jest widoczna nawet dla osób, które używają programów do blokowania reklam. Jest widoczna w każdym miejscu, niezależnie od regionu oraz godziny. Usługa ta przy dużym ruchu jest korzystniejsza finansowo od reklamy Adwords, ponieważ płaci się tylko za widoczność niezależną od ilości kliknięć i wejść na stronę.


Kiedyś najpopularniejsze było rozliczanie za efekt – wybierało się słowa kluczowe i płaciło się jak strona pojawiała się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Z roku na rok ilość stron które chciały być w TOP10 była coraz większa a przez to coraz większa konkurencja. Pozycjonowanie stawało się coraz bardziej skomplikowane i długotrwałe. Firmy pozycjonujące ponosiły straty inwestując w linkowanie oraz prace informatyczne na stronach, które z uwagi na niskie pozycje nie generowały opłat. Dodatkowo źle dobrane słowa kluczowe mimo, iż były w TOP10 nie generowały wzrostu przychodów u Klientów, ponieważ nie generowały wystarczającej ilości ruchu na stronie.

W między czasie Google obserwując coraz większą ilość wyszukiwań z urządzeń mobilnych, stworzył oddzielną wyszukiwarkę dla wyszukiwań z komórek i tabletów. To sprawiło, że ciężko było wybrać model rozliczania według którego następowałoby rozliczanie pozycji. Pojawił się nowy typ pozycjonowania – rozliczanie ryczałtowe i wzmacnianie strony pod kątem osiąganego na niej ruchu. Zaobserwowano bowiem związek, że im większy ruch na stronie tym większy odzew potencjalnych klientów.

Zapraszamy do zapoznania się z dostępnymi modelami rozliczeń pozycjonowania.